A VAM US dumanda a dulcezza cuntinua in l'arena di esportazione, assai inventarii

Hello, come to consult our products !

U mercatu di esportazione di u monomeru di acetatu di vinile di i Stati Uniti (VAM) continua à affruntà a dumanda indebolita cù forniture prontamente dispunibili, aghjunghjendu pressione durante i mesi di l'estate.

Tipicamente, a dumanda stagiunale hà un incremento in Q2 per e pitture è rivestimenti d'usu finale di a custruzzione. Quandu e misure di sughjornu in casa sò state messe in opera per a prima volta in i Stati Uniti d'aprile, alcuni attori di u mercatu anu rimarcatu un incremento di i prughjetti fai-da-te (DIY), è di conseguenza, a dumanda di vernici è rivestimenti d'usu finale era più forte.

Da tandu, misure di bloccu più diffuse anu fattu chì a dumanda si indebulisca di manera significativa è u mercatu ùn hà ancu avutu una forte indicazione di ripresa.

I cuntratti VAM di i Stati Uniti sò à 57-59 centesimi / lb per ghjugnu, una goccia di 3 centesimi / lb da maghju. I prezzi VAM di spurtazione spot US sò stati valutati l'ultima volta à $ 800-900 / tonna.

Malgradu i recenti calati di i prezzi è di a dumanda silenziata, almenu un pruduttore hà destinatu un incremento di u prezzu per lugliu.

Ma, secondu i participanti à u mercatu, cun inventarii elevati è senza necessità immediata di produttu, alcuni paesi chì tipicamente importanu produttu da i Stati Uniti puderanu circà in Cina per l'offerta chì i prezzi sò diventati più competitivi.

L'esportazioni sò aumentate dapoi a fine di u 2019, quandu i prublemi di produzzione pianificati è micca pianificati diminuiscenu a dispunibilità di i prudutti.

I Stati Uniti esportanu più VAM di quantu importanu, cusì ci hè una certa flessibilità di u mercatu domesticu quandu si verificanu prublemi di produzzione.

Ma per aprile, l'ultimi dati di esportazione dispunibili, l'esportazioni di VAM eranu 3% inferiori à l'annu precedente cume i segni iniziali di diminuzione di a domanda sò stati visti. Per i primi quattru mesi di l'annu, e spurtazioni sò calate di 3,3% paragunatu à quellu di u 2019

Aostu ferma u mese cù u più altu numeru di esportazioni in 2019 è finu à 2020 in u 2020, postu chì a pruduzzione di i Stati Uniti hè andata bè è chì ci hè statu pocu o micca tempi morti. L'espurtazioni d'aprile 2020 sò 30% inferiori à e cifre d'aostu.

D’aprile, u Belgiu era u più grande impurtatore di paese VAM di i SU, seguitatu da u Messicu, u Canada, i Paesi Bassi è u Brasile.

VAM hè un intermediu adupratu per fà vernici, film è tessili, è ancu plastichi.

I principali pruduttori VAM di i Stati Uniti includenu Celanese, Dow, LyondellBasell è Kuraray.


Post time: Jul-02-2020